كيفية تحضير الجن بناء على طلب الكثير!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • كاتب الموضوع كاتب الموضوع 2pac1992
  • تاريخ النشر تاريخ النشر

2pac1992

:: عضو مُتميز ::
كيفية تحضير الجن بناء على طلب الكثير

بأختصارهكذا تستعين بالجن للأستعانة به فى بعض الأمور او انو ينفزلك طلب ولا حاجة

أولا تجيب بيضة مسلوقة و تكون بردة تحطها فى كباية مياه و تحط فى المياه دى زعتر و تسبها 5 ايام بعدين تاخد الكباية دىو لازم يكون البيت عندك فاضى او يستحسن ان المنطقة تكون هادية يعنى احسن وقت يكون الفجر علشان الناس بتكون نايمة و تكون لوحدك فى البيت

و بعدين تجيب بخور من عند العطار و تجيب معاه حاجة اسمها عين العفريت دا بخور بردو بس اسمو كدا

تبخر البيت كله و بعدين تدخل التواليت تروح مطلع البيضة مقشرها و تسيبها فى اى ركن من اركان التواليت

و المياه اللى فيها زعتر ترش بيها فى التواليت على الأرض

و بعدين تولع شمعة على باب التواليت و تطفى النور كله

و تدخل التواليت و تاخد نفس طويل بس اعمل حسابك اهم حاجة انك متخفش علشان لو خفت الجن او الخادم اللى هيطلعلك ممكن يأذيك لو انت خايف منو

و تاخد نفس طول و تقول بصوت عالى ههههههههههههههههههههههههههههههههههاااااااااااااا

تستنة بتاع 4 ثوانى و تقول هههههههههههههههههههههااااااااااااااا بصوت اعلى

و بعدين تقول ههههههههههههههههههههههههههااااااااااااا تانى

هتلاقى الباب بيخبط

متبصش فى اى اتجاه تانى ولا تخرج علشان فى الحالة دى الخادم ممكن يطلعلك يأذيك لا قدر الله

تقول هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههااااااا تانى هتلاقى الباب بيخبط تانى بس المرة دى اجمد

استمرررررررررررر

ههههههههههههههههههههههههههههههااااااااااااا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاا ااااا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههااااااااااااا اااااااااااااااااااا

و بعدين هتلاقى الباب اتكسر و ناس ياااااااااااامه دخلوا عليك و يقولولك
!
!
!
!
!!!!!!
!




احترم نفسك شوية بأه عايزين ننام
تعيش و تاخد غيرها ااااااااااااااااااااااااااا
الى يطلعلواااااااااااااااااا عفريت يقولى


تعيش و تشوف خمنها
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
 
يالطيف شكون ليحاب يجيب لجنون ؟؟؟؟؟؟؟
شكرا على الموضوع
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خلفتلي نتاع البارح يعطيك الصحة
 
هههههههههههههههههههههههههههه
شكرااااااااااااااااااااااااا:yahoo:
 
:001_tt1::001_tt1::001_tt1::001_tt1::001_tt1::lol:
 
هيااااااا نريد تفاعللللللللل
 
ههههههههههههااااااااااااااااااا
هاااااا هاااااااااااااااااااااااااا

هههههه
مشكوووور
 
مشكووووووووووووووورة
 
ههههههههههه
و كاين لعبة اخرى مشهورة جدا...اسمها esprit و هي لعبة خطيرة جدا حتى لو كانت للمزاح
الجنون عايشين معانا و راهم شافو الموضوع تاعك ماشكتيش يتقبلو المزاح...بالاك اليوم يزدم عليك كاش جني ههههههههه
 
شكرااااااااااااااا
 
تنبيه: نظرًا لتوقف النقاش في هذا الموضوع منذ 365 يومًا.
قد يكون المحتوى قديمًا أو لم يعد مناسبًا، لذا يُنصح بإشاء موضوع جديد.
العودة
Top Bottom