التفاعل
24
الجوائز
1.2K
- تاريخ التسجيل
- 2 أفريل 2007
- المشاركات
- 7,106
- آخر نشاط
اذا كانت الجزائر ربنا كتبلها الفوز امبارح
احنا فرحنا لفرحكوا مع حزننا على بلدنا
لكن يجب عليكم اخوتي شكر الله الذي كتبلكم الفوز علينا
بدلاً من التباهي والتفاخر علينا وجرح مشاعرنا
صح ولا ايه
ضعوا انفسكم مكاننا
قال الله عز وجل (لا يسخر قوم من قوم عسى ان يكونوا خيراً منهم)
صدق الله العظيم
مش مهم الجزائر او مصر مين فيهم اللي يوصل المونديال
المهم ان حد مننا يشرفنا كعرب ومسلميين وافريقيين قدام العالم
والاهم
اننا نحترم مشاعر بعض
احنا فرحنا لفرحكوا مع حزننا على بلدنا
لكن يجب عليكم اخوتي شكر الله الذي كتبلكم الفوز علينا
بدلاً من التباهي والتفاخر علينا وجرح مشاعرنا
صح ولا ايه
ضعوا انفسكم مكاننا
قال الله عز وجل (لا يسخر قوم من قوم عسى ان يكونوا خيراً منهم)
صدق الله العظيم
مش مهم الجزائر او مصر مين فيهم اللي يوصل المونديال
المهم ان حد مننا يشرفنا كعرب ومسلميين وافريقيين قدام العالم
والاهم
اننا نحترم مشاعر بعض