هل انا منحوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.

فريدعلي

:: عضو بارز ::
إنضم
5 جويلية 2009
المشاركات
5,695
النقاط
317
المثل بيقول
( قليل البخت يلاقي العظم في الكبده )

عمرك سألت نفسك:
هل انا منحوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جاوب على الاسئله الاتيه ( بصراحه )
اوعى تضحك على نفسك

1- لو صاحي من النوم متأخر على الشغل هل تجد في هذا اليوم بالذات الميه مقطوعه او الكهرباء؟
2-لو سيارتك عطلانه وهتركب تاكسي عمرك ما تلاقي واحد ...مع ان شارعكم في العادي مليان مواصلات؟
3- بقالك فتره نفسك تطلع رحله و اخيرا هتطلع و جهزت نفسك خلاص ....دائما الرحله بتتلغي او تتأجل؟
4- تروح تخطب واحده عجبتك تلاقيها اتخطبت امبارح ؟
5- تلاقي فتى احلامك بعد طول صبر فيتضح انه مرتبط ؟
6-دائما اسئله امتحاناتك تأتي من الجزء الوحيد الذي لم تذاكره جيدا؟
7- تيجي تسجل في منتدى ولا اسم من الي عايز تسجل بيه متاح ؟


لو اغلب اجاباتك لا
الحمد لله انت طبيعي

لو نصفها لا ونصفها نعم
تبقى مفارقات طبيعيه بتحصل لكل الناس

لو اغلب اجابات نعم
تبقى منحوووس...منحوووس ....منحوووس يا ولدي

ادخلوا و جاوبوا ومش لازم تقولوا منحوسين و لا لأ

 

pRiAnCa*mCeE

:: عضو مُتميز ::
إنضم
11 جوان 2009
المشاركات
967
النقاط
37
كل اجاباتي لا ...ههههههههه الحمد لله شكرا على الموضوع
 

maya31

:: عضو فعّال ::
إنضم
4 جويلية 2008
المشاركات
1,700
النقاط
77
العمر
28
ههههههههههههههههه لالا الحمد الله
 

djillo20

:: عضو مُشارك ::
إنضم
3 أكتوبر 2007
المشاركات
280
النقاط
13
العمر
34
هههههههههههههه
كثير من الاحيان تكون
 

hasslima

:: عضو مُشارك ::
إنضم
30 أوت 2009
المشاركات
165
النقاط
7
هههههههههههه لكن ليس دائما...........مشكوووور
 

rania 3asla

:: عضو مُتميز ::
إنضم
8 أوت 2009
المشاركات
530
النقاط
16
العمر
26
انا صريحة نص نعم ونص لا ههههههههه شكرا على موضوعك
 

نور الانوار

:: عضو متألق ::
إنضم
26 ديسمبر 2007
المشاركات
3,774
النقاط
157
- لو صاحي من النوم متأخر على الشغل هل تجد في هذا اليوم بالذات الميه مقطوعه او الكهرباء؟
جامي .......
2-لو سيارتك عطلانه وهتركب تاكسي عمرك ما تلاقي واحد ...مع ان شارعكم في العادي مليان مواصلات؟
جامي ..... اصلا نكره نركب في التاكسي نروح ابيي خير لي خخخ
3- بقالك فتره نفسك تطلع رحله و اخيرا هتطلع و جهزت نفسك خلاص ....دائما الرحله بتتلغي او تتأجل؟
لا جامي تأجلت الحمد لله ههه
4- تروح تخطب واحده عجبتك تلاقيها اتخطبت امبارح ؟
جاب ربي مانيش طفل ههه نهار نتخطب نشوفو
5- تلاقي فتى احلامك بعد طول صبر فيتضح انه مرتبط ؟
بصحتوووو.. حتى انا دركـ نرتبط خخخخ
6-دائما اسئله امتحاناتك تأتي من الجزء الوحيد الذي لم تذاكره جيدا؟
لا ديما تجي الحاجه الي حفظتها بعد مع اني نحفظ كلشىء يعني هههههه
7- تيجي تسجل في منتدى ولا اسم من الي عايز تسجل بيه متاح ؟
ساعات بركـ
خاطر انا ديما نسجل باسم نور الانوار
ويوم على يوم نلقا بنات سبقوني مي ماشي ديم
ا
 

فريدعلي

:: عضو بارز ::
إنضم
5 جويلية 2009
المشاركات
5,695
النقاط
317
نور الانوار معقوال انك موجوده بصفحتي واكون منحوس مستحيل
وصيام مقبول وافطار شهي
 
الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
Top