اذا

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
شكراااااااااااا اختي الغالية ع الروح الرياضية
مهما حصل نحنا اخوة....


تقبلي فائق احترامي





كريم26
 
ميرسي والله انا خلاص مابقتش زعلانة
ومبروك عليكو يا خضر
 
ميرسي اخي كريم ربنا يخليك
 
حنونة اللي هدر و جرحكم اكيد رد على اللي هدروا علينا منكم و جرحونا....
اما حنا فاكيد خاوة و هي مجرد فرحة لاننا ربحنا ماش شرط عليكم ولا و انت قلتها المهم واحد يفرحنا لاننا عرب و افريقين و مسلمين وووو عباد
و اسمحلي اذا قلت
الشر بالشر و بادي اظلم.......هههههه
راني نقصر
 
مبروك يا بولي عليكم الفوز
وربنا اداه لليستحقه
 
انا اقلك الصراحي يارو وارجو متزعليش انا افرح كثير لما نفوز على مصر وانا اقبل ان تهزمنا اية دولة الا مصر ليه لانكم شافين انفسكم فوق وانكم افضل منا وتحتقروا العرب الاخرين وانكم انتم المثقفين لوحدكم والعارفين لوحدكم وانكم انتو الكل في الكل ودائما تقولو يا رب النصر لمصر كانكم داخلين حرب انتو المصريين شافين انفسكم قوي​
 
انا اقلك الصراحي يارو وارجو متزعليش انا افرح كثير لما نفوز على مصر وانا اقبل ان تهزمنا اية دولة الا مصر ليه لانكم شافين انفسكم فوق وانكم افضل منا وتحتقروا العرب الاخرين وانكم انتم المثقفين لوحدكم والعارفين لوحدكم وانكم انتو الكل في الكل ودائما تقولو يا رب النصر لمصر كانكم داخلين حرب انتو المصريين شافين انفسكم قوي​
احنا والله مانحتقرش حد يا اخي
ويارب النصر لمصر دي زاي مانتوا تقولو فيفا الجيري
يعني تشجيع مش حرب
 
الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
العودة
Top Bottom