انا اقلك الصراحي يارو وارجو متزعليش انا افرح كثير لما نفوز على مصر وانا اقبل ان تهزمنا اية دولة الا مصر ليه لانكم شافين انفسكم فوق وانكم افضل منا وتحتقروا العرب الاخرين وانكم انتم المثقفين لوحدكم والعارفين لوحدكم وانكم انتو الكل في الكل ودائما تقولو يا رب النصر لمصر كانكم داخلين حرب انتو المصريين شافين انفسكم قوي