وحيدة فى الكهف وredeye و يوريو ضيوف فى حديث طويل على كرسى الاعتراف

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
سلام لأهل السلام والعفة والغفران​

2مساطيل دخلوا متحف لقوا هيكل عظمي مكتوب عليه 1600 ق .م فواحد بيسأل
الثاني إيه 1600 ق.م دي قاله تلاقيها رقم العربية اللي خبطته .

هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه

يا عفريت قتلتني بالضحك

:angel_not::angel_not::angel_not:

آخر تعديل بواسطة المشرف:
ميرسى يا قمر زورينا تانى وانتى تفهمينى ............. وحياتك عندى ممكن كمان اعملك عصير برتقال فريش من الثلاجة للموضوع عدل ......... شكرًا على المشاركة والضحكة اللذيذة

الله يسلمك راني بديت نفهم و راني نسنى فالعصير الفرش مع شوية كيك لو سمحتي :sleep:
باه نبدى نخرط عليكم :thumbdown::thumbdown:

ما يكون غير خاطرك يا عمي احمد و الله كام قصدي نحنن قلبها هادا ماكان:crying:

مش فاهمة والو:confused1:
وش راكم تديروا عندنا

مش فاهمة والو:confused1:

وش راكم تديروا عندنا

ااااااااااااه ........... جاين عندكم عشان نزوركم ......... شوف فى ما تقبلى الضيوف ولا ترحبى بيهم ......... ده حتى جايبين معنا عصير البرتقال اللى فى السوق كله عشان عيونك يا قمر ........ تسلملى على المرور .......... شرفتنا وانستينا ....... نتمنى تزورينا تانى ..... بس يكون معاكى عصير فراولة ........ أو أى حاجة حلوة ده زيك يا عسل

عن اذنك بقى يا زيزى .......... تسمحلى ادلعك .......... عشان جى لى رسالة على المنتدى ........ اشوف من مين وارجعلك حالاً .......... دعواتك بقى عشان النت بطئ اوى أوى النهاردة

الله يسلمك راني بديت نفهم و راني نسنى فالعصير الفرش مع شوية كيك لو سمحتي :sleep:
باه نبدى نخرط عليكم :thumbdown::thumbdown:

لالالالالالالالالالالا الكيك كله تحت امرك ............ والعصير كمان ........... احنا عندنا كام قمر زيك ..... نورينا وشرفينا على طول يا حبيبتى .......... وانا كمان اعملك الكيك والعصير اللى بدك فيه .......... صحبتك احسن واحدة بتعمل كيك وعصير جاهزين من السوبر ماركت ... ههههههههههههه

مافهمتش هدرتكم

يا جميل لو شايف فى نفسك الصفات اللى باللون الاحمر فى مقدمة الموضوع اتفضل اقعد معنا وشرفنا فى الموضوع ......... ما فهمت إيه بس ........ الموضوع واضح زى الشمس بالليل فى عز ما النجوم طالعة ......... لالالالالالالالالا كده ازعل منكم ......... وساعتها بش هعملكم لا عصير البرتقال ولا حاجة ....... هقول كل واحد يجيب كمان فطاره وغدائه وعشائه معاه ....... هههههههههه

:confused1::confused1::confused1: ولله منيش فاهمة والو نتمنى تفهموني لي عودة واتمنى تفهموني باللهجة الجزائرية

:confused1::confused1::confused1: ولله منيش فاهمة والو نتمنى تفهموني لي عودة واتمنى تفهموني باللهجة الجزائرية

ما هو المشكلة انى لسه بتعلم اللهجة الجزائرية ......... يعنى الموضوع نقصد بيه حوار مفتوح بغرض الضحك والمرح بين الاعضاء ....... وممكن كمان حضرتك تشرفينا وتساعدنى فى تعلم اللهجة الجزائرية ........ وصدقنى انا تلميذة شاطرة هتعلم بسرعة ........ الموضوع بهدف التسلية والضحك واننا نكلم مع بعض .... فهمتنى

السلام عليكم يا وحيدة
واشراكي
:confused1:

يعني هدا الموضوع نتاع حكايات فقط لا اكثر :confused1:

صعيدي وقع في حفرة حدفوله حبل طلع مشنوق .
صعيدي بيقول لصاحبه شوف العالم الهطله يدفعوا 25 مليون علشان بن لادن أمال لو كان بن محوج كانوا عملوا إيه .

صعيدي راح أمريكا لقى الناس لابسين تي شيرتات مكتوب عليها بيبسى و كوكاكولا لما رجع البلد كتب على التي شيرت بتاعه عصير جصب .
صعيدي عايز يروح حفله تنكريه بعت أخوه .
صعيدي عمل عمليه نجحت عملها تانى.
صعيدي أشترى عربيه هيدروماتك قطع رجله الشمال .
صعيدي بيعمل كشف نظر طلع نظره 6/6 فبيقول لصاحبه أنا كنت ممكن أجيب أكتر من كده بس الدكتور اللي لخبطني .
2مساطيل دخلوا متحف لقوا هيكل عظمي مكتوب عليه 1600 ق .م فواحد بيسأل
الثاني إيه 1600 ق.م دي قاله تلاقيها رقم العربية اللي خبطته .

يا أحمد ابني و الله ما عجبني كلامك على الصعايدة . اعذرني لأني أحبهم و ما اتحمل اي كلام عليهم

لأني أرى فيهم الشخصية العربية القوية و المحافظة و اللي عندهم غيرة على حرماتهم

لكن معليش سيحتسب مجرد اطراء ليحلى الموضوع

ايه يا استاذ احمد .......... ده عداء واضح للصعيدة ............... كده هنحتكم لمجلس الامن .......

معليش بنتي أكيد ما يقصد ...... و لن يعيد الكرة

الموضوع ده عملينه زاي التوك شو
يعني اختي

وصلت متأخرة يارو لكن معليش مقدر موقفك

اعلم انو زحمة الطريق اللي أخرتك على الرفقة

الأحسن لو انك اتيت على الأقدام

و الأعضاء اللي ما فهموش الموضوع : المقصود منو انو نفرغ قلبي هنا في الموضوع و أحكي يومياتي و خلينا نشاركك يومياتك لكن لا تزعل من تعليقاتنا و تعقيباتنا يعني الموضوع يحتاج اللي بالو طويل

اتمنى ان الموضوع تأخذ المنحى اللي قصدو صاحب الموضوع ....و اتمنى من الأعضاء عدم الخروخ عن اطار الموضوع

اما يومياتي انا : اليوم زعلت الزوجة لأنو كانت تمدح في شخص صديق قديم كنا نعرفوا قبل الزواج

فأنا اتخيلت انها كانت تحبو في ذاك الوقت و تعصبت و كانت ردة فعل شرسة مني

قولولي ما العمل ؟؟؟؟ و شكر الف شكر ابنائي على الدعوة

يعني هدا الموضوع نتاع حكايات فقط لا اكثر :confused1:
يا اسماء الموضوع مقصود منو انو نفرغ مشاكلنا اليومية و اللي حابين النصح فيها و التي لا تستحق انو نديروها موضوع

الحالة
مغلق ولا يسمح بالمزيد من الردود.
لإعلاناتكم وإشهاراتكم عبر صفحات منتدى اللمة الجزائرية، ولمزيد من التفاصيل ... تواصلوا معنا
العودة