نصائح 2010

شكرا على النصائح :thumb_up1:..


بصح هاذ النصيحة:

1- خصص من وقتك 10 إلى 30 دقيقه للمشــي . . و أنت مبتسم:shiny:
تاخذو رايي ماديروش عليها و سورتو البنات .. ولا حابين تعرفو علاه جربو و ردولي بالخبر :lol:

هههههههههههههههههه تصدق عندك حق لو بنت مشيت فى الشارع بتبتسم وبس ياما هتبان على انها هبله ويقولوا ده مجنونه وماشيه تضحك فى الشارع ياما هتاخد معاكسات ومضايقات كتير جدا
بس احنا ممكن نجرب النصيحه ده فى البيت واظب على الابتسام لفتره خصوصا ان ده بيريح عضلات الوجه اوى ويقلل من نسبه ظهور التجاعيد المبكره لان مبتحركش غير ربع عضلات الوجه فقط فى حين ان التقطيب بيشد عضلات الوجه كله وده اللى بيترك آثار تعلم فى الوجوه مع الزمن
وشكرا على مرورك تقبل تحياتى
 
- أحــســن الــظــن بالله .


28- مهما كانت الأحوال .. (( جيــدة أو سـيـئـة )) ثق بأنها ستتغـــــير
......................................................
مشكورو اخت فاطمة على الموضوع القيم
والنصائح الطيبة
تقبلي مرور اخوك سامي44
 
توقيع sami44
شكرا ياسامى
انت اللى نورتنى بوجودك
وان شاء الله تكون نصائح مفيدة لك
تقبل تحياتى
 
شكرا اختي بارك الله فيك نسنا جديدك..
 
ههههههههههه موضوه هايل مي مشكيتش يكفي الوق لهاذوكامل ولا قعدت مع واحد كتر من 70 هههه علابالي ياكتيفي لوبسيو ريبيد و يعاودلي يامات زمانو هه و لي قل من 6 علابالي انا نشيب ههه
مشكورة
 
ههههههههههه موضوه هايل مي مشكيتش يكفي الوق لهاذوكامل ولا قعدت مع واحد كتر من 70 هههه علابالي ياكتيفي لوبسيو ريبيد و يعاودلي يامات زمانو هه و لي قل من 6 علابالي انا نشيب ههه
مشكورة[/QUOTE
هههههههههههههههه عزيزتى دانا
ميرسى يا قمر على مرورك الحلو
بس للاسف انا مفهمتش حاجه ممكن تترجميلى انا مبعرفش افهم جزايرى كويس للاسف
بس اتمنى يكونوا عجبوكى
نورتى الصفحه يا قمر
تقبلى تحياتى
 
ههههههههههه موضوه هايل مي مشكيتش يكفي الوق لهاذوكامل ولا قعدت مع واحد كتر من 70 هههه علابالي ياكتيفي لوبسيو ريبيد و يعاودلي يامات زمانو هه و لي قل من 6 علابالي انا نشيب ههه
مشكورة[/quote
هههههههههههههههه عزيزتى دانا
ميرسى يا قمر على مرورك الحلو
بس للاسف انا مفهمتش حاجه ممكن تترجميلى انا مبعرفش افهم جزايرى كويس للاسف
بس اتمنى يكونوا عجبوكى
نورتى الصفحه يا قمر
تقبلى تحياتى

متأسفة اختي الغالية لم اكن اعلم انك لست جزائرية عفوا
الترجمة
موضوع جميل جدا رائع لكن لا اظن ان الزمن يكفي لفعل كل هذه الاشياء و لو اسجلس مع من يفوق 70 سنة سيحكي لي على ايام زمانو هه ولو اجل مع من يقل عن 6 سنوات راح يصير شعري ابيض هههه
مشكوورة يا اختي موضوع قيم
 
ههههههههههههههههههههههههههه مش للدرجة ده يادانا
المقصود انك تتعلمة الحكمه من الكبير و تتعلمى الصبر والرحمه على الصغير
نورتينى يا قمر
وشكرا على الرد الحلو
وعلى تعبك واهتمامك فى الترجمه متشكرة خالص
بس على فكره انان ضحكت اوى لما قريت الترجمه لانى اكتشفت انى معرفتش اخمن ولا كلمه
نورتينى مره تانية
شكرالكى تقبلى تحياتى
 
شكراااااااااااااااا لك على هذا الموضوع ننتظر جديدك اوك
 
شكرا موضوع جميل جدا دام قلمك في المنتدى اختي الغالية
 
شكراااااااااااااااااااااااا
 
مشكر اختي على الموضوع ونصائح في قمة الروعة
لاتحرمينا من جديدك وشكرا بزاف
 

المرفقات

  • ساره.gif
    ساره.gif
    38.6 KB · المشاهدات: 30
نصائح هايلين يعطيك الصحة​
 
موضوع مفيد شكرا لكي
 
شكرا موضوع جميل جدا دام قلمك في المنتدى اختي الغالية
شكرا ليكى حبيبتى القلب الابيض
وانتى اللى مميزة مش الموضوع
لا تحرمينى من طلتك الحلوة
تقبلى تحياتى
 
مشكر اختي على الموضوع ونصائح في قمة الروعة
لاتحرمينا من جديدك وشكرا بزاف
ميرسى حبيبتى دعاء
انتى نورتينى
ولا تحرمينى انتى من طلتك الحلوة
تقبلى تحياتى
 
تنبيه: نظرًا لتوقف النقاش في هذا الموضوع منذ 365 يومًا.
قد يكون المحتوى قديمًا أو لم يعد مناسبًا، لذا يُنصح بإشاء موضوع جديد.
العودة
Top Bottom