شكرا على النصائح :thumb_up1:..
بصح هاذ النصيحة:
1- خصص من وقتك 10 إلى 30 دقيقه للمشــي . . و أنت مبتسم:shiny:
تاخذو رايي ماديروش عليها و سورتو البنات .. ولا حابين تعرفو علاه جربو و ردولي بالخبر :lol:
هههههههههههههههههه تصدق عندك حق لو بنت مشيت فى الشارع بتبتسم وبس ياما هتبان على انها هبله ويقولوا ده مجنونه وماشيه تضحك فى الشارع ياما هتاخد معاكسات ومضايقات كتير جدا
بس احنا ممكن نجرب النصيحه ده فى البيت واظب على الابتسام لفتره خصوصا ان ده بيريح عضلات الوجه اوى ويقلل من نسبه ظهور التجاعيد المبكره لان مبتحركش غير ربع عضلات الوجه فقط فى حين ان التقطيب بيشد عضلات الوجه كله وده اللى بيترك آثار تعلم فى الوجوه مع الزمن
وشكرا على مرورك تقبل تحياتى
بس احنا ممكن نجرب النصيحه ده فى البيت واظب على الابتسام لفتره خصوصا ان ده بيريح عضلات الوجه اوى ويقلل من نسبه ظهور التجاعيد المبكره لان مبتحركش غير ربع عضلات الوجه فقط فى حين ان التقطيب بيشد عضلات الوجه كله وده اللى بيترك آثار تعلم فى الوجوه مع الزمن
وشكرا على مرورك تقبل تحياتى